19 Mei 2011

Kaka nafi sertai EPL


MADRID: Perancang Real Madrid, Kaka mengelak daripada khabar angin yang mengaitkannya akan berpindah ke Liga Perdana Inggeris (EPL), dengan mendakwa dia akan kekal di Bernabeu musim panas ini.
Khabar angin bertiup kencang minggu lalu kononnya bintang Brazil itu akan beralih arah ke England selepas terpampang berita dari ibunya yang mendakwa: “Kami akan pergi ke London musim depan di mana kami akan berdakwah. Kami akan ke sana bermula Ogos - itu yang saya tahu.”

Namun bekas bintang di AC Milan itu yang bergelut dengan tahap kecergasan sejak berpindah ke Real Madrid dari Rossoneri pada 2009, menegaskan hanya ibunya akan pergi ke London dan dia tetap akan kekal di Real.
Saya mahu terus berada di Real Madrid, saya mahu bermain untuk Real Madrid musim depan,” katanya. “Ibu saya akan ke London untuk berdakwah.

“Saya tidak mahu memikirkan untuk bermain dalam Liga Perdana Inggeris, atau kembali ke Brazil, atau kembali ke Itali. Saya mempunyai hubungan yang baik dengan Carlo (Ancelotti) tetapi sebenarnya saya mahu kekal bersama Madrid, bermain untuk Madrid dan tinggal di Madrid.”[berita harian]

*salah paham ni..buat malu je..

0 Pengulas Sukan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...