20 Jun 2011

Modric mahu sertai Chelsea

Pemain tengah Tottenham Hotspur, Luka Modric mendedahkan hasratnya untuk menyertai Chelsea.Modric dilaporkan bakal mengadakan pertemuan dengan pengerusi kelab, Daniel Levy bagi merealisasikan isu perpindahan ke Stamford Bridge itu minggu ini."Jika ada pihak yang mengemukakan tawaran kepada saya dan tawaran tersebut memberi faedah kepada saya, saya pasti akan berpindah," kata pemain Crotia itu.

"Chelsea merupakan sebuah kelab yang besar dan pemiliknya juga bercita-cita tinggi.Mereka memiliki ramai pemain yang hebat dan mereka mempunyai cita-cita tinggi bagi meraih kejayaan dan memenangi gelaran juara Liga Juara-Juara."Saya mahu terus kekal di London kerana saya gembira berada di sini dan begitu juga dengan keluarga saya."

Bagaimanapun, hasrat Modric untuk beraksi bersama skuad The Blues tampak sukar apabila pengurus Spurs, Harry Redknapp menegaskan bahawa pemain tersebut tidak akan dijual kepada mana-mana kelab.
Buktinya,Redknapp telah menolak tawaran bernilai £22 juta (RM108 juta) yang dibuat oleh Chelsea untuk membeli Modric dan meminta supaya kelab terbabit tidak membuang masa tampil dengan nilai yang lebih tinggi selepas ini.Selain Chelsea, Manchester United juga dilapor berminat bagi mendapatkan khidmat Modric.[kosmo]

ArulchelseA-Harry redknapp memang nak buat modric [ pekasam ] kat spurs.

0 Pengulas Sukan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...