21 Mac 2012

Saya tak ‘tikam’ Villas-Boas - RDM

Roberto Di Matteo menafikan tanggapan beliau menikam Andre Villas-Boas dari belakang sekali gus menyebabkan jurulatih bangsa Portugis itu dipecat Chelsea.


Di Matteo bekerja di samping Villas-Boas di Stamford Bridge dan berkata tiada pertelagahan antara mereka sebelum pemilik Roman Abramovich bertindak memecat Villas-Boas.

Laporan mendakwa Di Matteo mungkin terbabit dalam konspirasi menjatuhkan Villas-Boas, namun pengendali dari Itali itu mengecam khabar angin itu.“Saya sudah melakukan yang terbaik dan Andre tahu mengenainya,” kata Di Matteo.

“Saya tidak terbabit dengan konspirasi menentangnya dan semua keputusan yang kami ambil bersama, kami usahakan bersama.

“Saya bertindak secara profesional dan penuh kesetiaan terhadap kelab, kakitangan, pasukan dan penyokong.” Di Matteo yang mengemudi Chelsea memenangi empat perlawanan sejak menggantikan Villas-Boas percaya beliau berhak mendapat peluang menguruskan Blues hingga hujung musim ini.

“Saya berhak memegang jawatan ini,” kata Di Matteo. “Bagaimana anda hendak menolak peluang menguruskan sebuah daripada kelab bola sepak paling penting di dunia? “Semua pengurus baru menggantikan rakan setugas mereka apabila semuanya tidak menjadi atau keputusan tidak seperti jangkaan. Inilah lumrah bola sepak.”[sumber]

0 Pengulas Sukan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...