29 April 2011

Pertemuan dua sejoli










  • Minggu ni game menarik..chelsea bertemu tottenham..arsenal lawan Man.utd..apa yang pasti chelsea perlu kekalkan rentak kemenangan tiga perlawanan sebelum ni..kena pulak hujung2 liga..perbezaan mata chelsea dengan MU 6 mata.. ikut perkiraan boleh lagi untuk chelsea memintas..tapi apa yang perlu adalah kemenangan semua perlawanan terakhir dan sambil mengharapkan MU seri atau kalah 3 perlawnan berikutnya..

    Untuk minggu ini chelsea perlukan pertolongan Arsenal..walaupun harapan arsenal dah tengelam..tapi aku rasa arsenal akan turun habis2an menentang MU..sebabnya arsenal dah kalah dan seri 3 perlawanan sblum ni mungkin akan bangkit untuk mengembalikan imej diaorg..terutama pengurus arsenal..



    Team  P W           D      L            
    GDPTS
    1Man Utd    342110      3

    39      73
    2Chelsea34         207      7

    3767
                      kedudukan dua teratas..

    Jika semua keputusan mengikut apa yang aku rancang..pertembungan antara Chelsea dan MU minggu akan datang bertambah menarik.. sekirannya Chelsea berjaya membalas dendam kepada MU akibat kekalahan di liga juara2  tempoh hari bermakna chelsea dan .MU berkongsi mata ..hanya kelebihan gol memisahkan mereka nant..
    torres
    Jadi apa tunggu lagi chelsea...buktikan kemampuan anda..Torres tajam kan kembali sentuhan anda.. go chelsea go...menentang hinga ke akhir liga..
    hanya kemenangan Arsenal dan chelsea akan menyukarkan peluang MU untuk merangkul kejuaran liga kali 19..

    jadual perlawanan lain..[disini]
    untuk perlawanan berikutnya disini[The race for the title]

    2 Pengulas Sukan:

    Syuxer berkata...

    xde analisis2 tau hahahah..good luck chelsea..kejarla kami..:p..

    salam perkenalan bro..n follow u..#5..
    aku dari fan mufc..xpe2 kita satu geng EPL kan..:)

    ArulchelseA berkata...

    hahaha.. sekadar analisis je bro...perjuangan belum berakhir lg bro...hehe.

    salam perkenalan jugak..yup memang geng epl..kalau bleh jom tgok sama2 game mu vs chelsea..lg best..aku pun rmai membe fan MU.hehe

    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...