6 April 2011

Liga Super:Negeri sembilan tidur di paroi


 Jika sebelum ini pasukan n.sembilan seri 1-1 ketika menentang terengganu di paroi,kini  skuad hobin jang hobin terus melebarkan rekod tanpa kemenangan di gelangang sendiri apabila ditundukan pula oleh kuala lumpur dalam saingan liga super malam tadi.Skuad sirusa yang baru di bimbing oleh azrai khor tumpas kepada kuala lumpur 1-0. Gol kuala lumpur dijaringkan oleh badrul hisyam minit ke 5 dari counter attack ketika pertahanan negeri sembilan sedang nyenyak tidur ditepi tiang gol.
Rata-rata pemain negeri sembilan kekurangan tidur akibat suka lap kereta sehingga lewat malam.Ini salah satu masalah bagi azrai khor selaku jurulatih dalam useha untuk memantapkan lagi pasukan negeri sembilan dimasa akan datang.Untuk rekod, kuala lumpur juga telah menamatkan impian n.sembilan mempertahankan piala F.A seterusnya gagal mencapai sasaran 3 piala tahun ini.




 rusa sedang tidur
                                                                  
Siapa lagi yang akan disalahkan diatas  kekalahan ini..Jika sebelum ini, jurulatih wan jamak sudah ditekan sampai pening tahap gaban untuk melatih skuad ala-ala real madrid malaysia ini..Kini azrai pula yang bakal memikul tangungjawab diatas kemalapan skuad hobin jang hobin ini...
Perlawanan seterusnya negeri sembilan akan bertandang ke johor untuk menentang pasukan johor fc sabtu ini.Johor fc yang diketuai oleh rizal pasti bertambah semangat setelah berjaya menundukan kedah 2-1 di darulaman.Adakah sirusa bangun dari tidur atau terus lena lagi ?? sama-sama lah kita tunggu..yang pasti hobin jang hobin!!!!

0 Pengulas Sukan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...