1 Mei 2013

Mourinho hampir pasti kembali semula ke chelsea

Jose Mourinho terus memberi bayangan akan meninggalkan Real Madrid pada akhir musim ini untuk kembali ke England.


Dia membayangkan perkara itu selepas menyaksikan pasukannya disingkirkan Borussia Dortmund 4-3 secara agregat dalam saingan separuh akhir Liga Juara-Juara Eropah pagi ini.

Ketika ditanya apakah dia akan kekal bersama Real pada musim depan, Mourinho berkata: ``Mungkin tidak. Saya suka berada di tempat yang mana orang menyukai saya.’’

Pada sidang akhbar selepas itu bekas pengurus Chelsea itu berkata: ``Di England saya disukai ramai... Saya tahu saya digemari beberapa kelab di England terutama yang satu ini (Chelsea).’’

Tambah Mourinho, berlainan situasi di Sepanyol yang agak berbeza kerana ada yang membencinya.Buat masa ini, katanya, dia mahu memberi tumpuan mengakhiri musim bersama Real dan berusaha memenangi Copa del Rey.[sumber]

0 Pengulas Sukan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...